Klachten regeling .
“Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan de eisen die in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook onze praktijk voldoet aan deze eisen. Hieronder wordt uitgelegd wat een en ander inhoudt. .
Klachtenfunctionaris
Het kan voorkomen dat u als cliënt van onze praktijk een klacht heeft over de geboden zorg. Onze voorkeur gaat er naar uit dat u deze klacht eerst rechtstreeks bespreekt met de betreffende fysiotherapeut en praktijkhouder (G.B. Tjaberings). Leidt dat niet tot overeenstemming , dan bieden wij u aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze klachtenfunctionaris is van onze branche organisatie KNGF en is benaderbaar op de website van het KNGF via www.defysiotherapeut.com . U kunt hier alle informatie vinden en de benodigde formulieren downloaden. Het indienen van een klacht gaat altijd digitaal “.
Wij vragen u wel om ons te informeren wanneer u een klacht gaat indienen bij het KNGF en waar deze over gaat.
In verband met de privacy wetgeving willen wij u vragen dit per brief te doen. Deze brief bevat namelijk identiteit gevoelige – en medische informatie en mag niet over het internet worden verstuurd.
Deze brief kunt u sturen naar Praktijk Tjaberings, tav G.B. Tjaberings, Vrouwenhoflaan 1, 3231 VM Brielle